Skip to content

Xena Blog

Aducem cele mai noi informații și descoperiri în fața publicului larg

Menu
  • Prima pagină
  • Despre
  • Blog
  • Contact
Menu

Ce influență au semnalele sociale într-o strategie de SEO?

Posted on septembrie 17, 2020 by admin

Corelatia intre semnalele sociale si ranking-ul unui site in Google a ramas practic neschimbata, la un nivel ridicat, conform datelor obtinute de Searchmetrics din analiza celor peste 300.000 de linkuri procesate in vederea obtinerii acestui studiu. URL-urile ce rankeaza foarte bine au si multe semnale sociale, numarul acestora crescand exponential pentru primele pozitii. Factorii analizati sunt urmatorii:

1. Numarul total de semnale Facebook (like-uri si share-uri)

Acest indicator a crescut pentru toate rezultatele examinate, atat c aurmare a cresterii continue in popularitate a retelei sociale, cat si in urma unei tot mai bune integrari a instrumentelor acesteia in site-uri. In conditiile in care pe unele domenii Facebook trimite deja mai mult trafic site-urilor decat Google, reteaua sociala nu poate fi ignorata ca si canal de marketing.

2. Semnale pe Google+

In general, paginile care ocupa locul 1 in Google – in special branduri – au mia multe +1ri decat site-urile aflate pe pozitii inferioare. Corelatia este de asemenea foarte mare si in acest caz, chiar daca a scazut putin fata de anul anterior. Reamintim insa urmtorul lucru: corelatie != cauzalitate, adica daca mai multe site-uri aflate pe primele pozitii au in comun un lucru, nu inseamna automat ca acel lucru a cauzat (a dus la) ocuparea pozitiei respective.

3. Twitter si Pinterest

In ambele cazuri, corelatia este pozitiva, adica site-urile cu un ranking bun in anul 2015 tind sa aibe mai multe semnale sociale, din toate retelele, inclusiv twitter si pinterest. Testele efectuate de noi infirma insa existenta unei cauzalitati directe intre cresterea numrului de semnale sociale si o pozitionare mia buna in Google. Acest lucru este subliniat si de Google, care a afirmat in repetate randuri ca semnalele sociale nu sunt un factor direct de ranking.

Concluzii:

Cu siguranta, semnalele sociale au un rol important in generarea de trafic relevant, brand awareness, crescand gradul de incredere si performanta de ansamblu a unui domeniu. Continutul de calitate performeaza de obicei bine in retelele sociale, iar motoarele de cautare doresc sa promoveze acest tip de continut.

Provocarea majora pe care consideram ca o are inca Google si care impiedica o crestere a importantei semnalelor sociale ca factor de ranking este dificultatea in a face un algoritm sa discearna daca un anumit continut se bucura de succes in social media datorita calitatii sale, sau pentru ca este amuzant ori face trimitre ironica la persoane sau situatii reale.

Parteneri :

Cazare Regim Hotelier 

Servicii SEO Profesionale

Promovare Online 

Anunturi Online Gratuite

Promovare Premium

Optimizare SEO

Divertisment Online

Organic SEO Services

Mega SEO Agency

Mega Marketing Agency

Exxtra Brands

Exxtra Shop 

Exclusive Art

Exxtra Host 

Exxtra Jobs

Exxtra Star 

Exxtra Tube 

Colaboratori :

Jucarii Copii 

Carucioare Copii 

Voiaje Si Excursii

Accesorii Auto 

Amenajare Gradini 

Agentie De Comunicare

Chirurg Ortoped

Servicii Infrumusetare

Articole Fitness 

Servicii Funerare Oradea

Eva Funerare

Servicii Funerare Bucuresti

Benzi De Alergat 

Agentie Imobiliara Neamt 

Fitness Tube

Tuning Tube 

Star Tube

Parteneri Media :

Info Neamt 

Tera Tube

Auto Wox

Wox Crypto

Max Cazino

Oferte Premium

Mega Finantare

Reduceri Maxime

Top Auto News

Premium Adult Seo

Top World Ads

Wox Anunturi 

Depozit Gresie Faianta

Payment System

Online Marketplace

Hidden Secrets

Super Online Shop

© 2023 Xena Blog | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme